Date:      Sat, 5 Nov 2016 02:58:40 +0700
From:      =?UTF-8?Q?Qian_Wei?= <qian-wei@asia.com>
To:        freebsd-doc@FreeBSD.org
Subject:   =?UTF-8?Q?Interessant_voorstel?=

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb een voorstel wat voor ons beiden heel interessant kan zijn. Ik zou d=
it graag met u willen bespreken via uw prive email waar niemand anders toeg=
ang toe heeft. Het gaat namelijk om een delicate kwestie  waar alleen met d=
e grootste voorzichtigheid over te praten valt. Als u aangeeft via welk ema=
il adres wij het beste kunnen communiceren zal ik u meer informatie geven o=
ver mijn voorstel. Ik garandeer u dat u hier  geen spijt van zal krijgen.

U kan mij bereiken op mijn prive email adres: qian-wei@asia.com

Met vriendelijke groet,

Qian Wei
Vermogensbeheerder HSBC HK