Date:      Sun, 1 Mar 2009 12:10:19 +0200
From:      "=?windows-1254?Q?=D6z=E7evik_Mobilya_/_Ankara_/Siteler?=" <Bordo@ozcevikmobilya.com.tr>
To:        questions@freebsd.org
Subject:   ankara mobilyasi

Merhaba, iyi gunler=2E
 =20
Ben Ibrahim Cevik, Ankara siteler b=F6lgesinde mobilya ureticisiyim
 =20
Oncelikle, verdigim rahatsizliktan dolayi kusura bakmayiniz=2E

Sizlere urunlerimi tanitmak, mobilya ihtiyaciniz oldugunda yardimci olmak =
istiyorum=2E Urun se=E7eneklerimi www=2Eozcevikmobilya=2Ecom=2Etr web sayf=
ami ziyaret ederek inceleyebilirsiniz=2E
=20
Ayrica isteginize bagli olarak, kisiye ozel uretim de yapiyorum=2E

Ankara siteler bolgesine yolunuz dustugunde sizi showroomumuza konuk etmek=
ten ve bir fincan kahve ikram etmektan gurur duyarim=2E Bu vesile ile web =
sayfamda yer almayan daha farkli urunlerimi de gorebilirsiniz=2E
=20
En icten saygilarimla
 =20
IIbrahim Cevik

Ozcevik Mobilya Tasarim Dekorasyon Imalat Ticaret Ltd

Akbal Sk No 8 Siteler Ankara
T: +90 312 350 69 75
F: +90 312 348 21 78
Gsm: +90 533 739 84 67

www=2Eozcevikmobilya=2Ecom=2Etr

 =20
Not: Birden fazla yolladigim elektronik postalar icin, pesinen ozur dileri=
m=2E