Date:      Fri, 30 May 2003 01:50:21 +0200 (CEST)
From:      Gerben.Wierda@rna.nl
To:        doc@freebsd.org
Subject:   GORD CR: (1054252221.798108242991479) (rna.nl) (gerben)

[Zie verderop voor de Nederlandse tekst]

Dear doc@freebsd.org,

You tried to send me a message and you probably want to reply to
this automated authentication request, so please do not ignore it.
An explanation is provided below.

Your message to gerben with subject Fw:Gerben_Wierda,how are you
and all other future message from doc@freebsd.org
to gerben will only be delivered if you reply to this
request and make sure your Subject: line contains
	GORD CR: (1054252221.798108242991479) (rna.nl) (gerben)
*exactly*. This normally happens automatically when you just hit
reply. You just need to do this once to get onto the accept list
and then you won't be bothered again.

In other words, just hit reply on this message and send it off. You will
be able to reach gerben without problems in the future.

This message was sent by a robot on behalf of gerben

Geachte doc@freebsd.org,

U probeerde mij te mailen en u zult willen antwoorden op dit automatische
authenticatie-verzoek, negeer het daarom a.u.b. niet.
Een uitleg staat verderop.

Uw bericht aan gerben met als onderwerp Fw:Gerben_Wierda,how are you
en alle volgende berichten van doc@freebsd.org naar
gerben worden alleen afgeleverd indien u antwoordt op
dit authenticatie-verzoek en er voor zorgt dat
	GORD CR: (1054252221.798108242991479) (rna.nl) (gerben)
*precies* in de onderwerpregel staat. Dit gebeurt normaal
gesproken vanzelf indien u op dit bericht antwoordt. U hoeft maar
een keer op dit verzoek te antwoorden om nu en in de toekomst
zonder hinder naar gerben te e-mailen.

Met andere woorden: druk op 'antwoord' en verstuur dat bericht. U kunt
dan in de toekomst zonder onderbreking gerben kunnen e-mailen.

Dit bericht is verstuurd door een robot namens gerben

are not a sender of such junk, please reply to this message. If you
do not understand this message and know not what to do: fax me at

	+31 70 4480031

Uitleg:
	Dit bericht is verstuurd door GORD, een systeem dat gebruikers
*beschermt* tegen ongewenste reclame, junk e-mail en dergelijke.
Indien u niet een verzender van dat soort rommel bent, dan
verzoek ik u vriendelijk om op dit bericht te antwoorden. Als u dit bericht
niet begrijpt en niet weet wat te doen, fax me op:

	070-4480031

The orginal header was: