Date:      Sun, 02 Jun 2002 16:51:40 +0200
From:      =?windows-1250?Q?t=B3umaczenie?= <info@o2.pl>
To:        freebsd-newbies@FreeBSD.org
Subject:   =?windows-1250?Q?oferta_t=B3umaczenia?=

Szanowni Państwo,

Chciałbym Państwu zaproponować usługę tłumaczenia z zakresu języka niemieckiego
i angielskiego. Tłumaczenie we wszystkich możliwych konfiguracjach (pol-ang,
ang-niem itd.)
Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie w tłumaczeniu różnorodnych tekstów ze
szczególnym uwzględnieniem materiałów z zakresu business english, Wirtschaftsdeutsch,
programy komputerowe.

Z uwagi na fakt, że nie posiadam żadnego tytułu potwierdzającego moje kwalifikacje
zawodowe  w dziedzinie profesjonalnego tłumaczenie (tłumacz przysięgły itp.)
 mogę Państwu zaproponować korzystną ofertę cenową.

Certyfikaty jakie posiadam to LCCI III - Business English, DeutschWirtschaftDiplom
(DWD)

Z poważaniem,

Marcin G.

W przypadku gdyby Państwo byli zainteresowani proszę o kontakt pod translations@o2.pl

Dear Sir or Madam,

I wish to offer you translation services in english, german and polish. All configurations
e.i. germ - eng, eng - pol e.t.c. are possible.
I posses quite long expierience in translating various written materials, especially
with regard to business english, Wirtschaftsdeutsch and computer software.

Owing to the fact that I am not able to produce any certificate that would prove
my professional skills with regard to translations (e.g. certified translator)
I can offer you favourable price.

Certificates that I do posses are LCCI III - Business English and DWD - DeutschWirtschaftDiplom

Sincerely,

Marcin G.

Should you be interested please contact me under translations@o2.pl