Date:      Thu, 19 Dec 2002 16:42:40 +0100
From:      Bjarne Wichmann Petersen <bjarne@mekanix.dk>
To:        freebsd-stable@freebsd.org
Subject:   Et par hurtige =?iso-8859-1?q?sp=F8rgsm=E5l?=

Jeg har 2 hurtige spørgsmål til mit nye webhotel (mekanix.dk)

Hvorfor bliver mit subdomæne ændret til et subdir i location-baren i
browserens vindue? Jeg vil gerne have at folk kan bogmærke "direkte" fx
<depression.mekanix.dk> i stedet for at bogmærke et underbibliotek.

Hvorfor bliver der smidt en irriterende message-ID ind i alle modtagne mails
gør læsning af mailinglister ulidelig. Hvordan får jeg fjernet den?

mvh
Bjarne
--
Homepage: http://www.mekanix.dk