Date:      Sun, 17 Jan 1999 20:17:48 -0600
From:      Mark Kobussen <skjellyfetti@iname.com>
To:        Jonas Luster <jonas@nethammer.qad.org>
Cc:        freebsd-chat@FreeBSD.ORG
Subject:   Re: What Bill Gates really thinks

> How many of us do understand german?

Mich!  Oder, macht nichts... Ich kann nicht...

Ich vergessen, aber ich immer bloed sein.  Ich spreche nur ein Bisschen,
ein kleines Bisschen!

I think that's about all the German I remember. I stayed in Bayern for a
month a few years ago, in a little village called Schwabmuenchen, due
south of Augsburg, due west of Muenchen.

--
Mark Kobussen
IS - Honeywell, SGP Division

/* '94 Mitsubishi Eclipse NT 1.8L */
/* Fender Stratocaster: Tex-Mex, 3-Tone Sunburst */