Date:      Sat, 1 Nov 2003 17:43:33 +0100
From:      Joan Picanyol i Puig <lists-freebsd-questions@biaix.org>
To:        freebsd-questions@freebsd.org
Subject:   Re: login.conf and accents weirdness

--vkogqOf2sHV7VnPd

[I expect mutt to properly set MFT, if it didn't please Cc: me]

* Jean-Baptiste Quenot <jb.quenot@caraldi.com> [20031101 15:53]:
> * Joan Picanyol i Puig:

> LC_CTYPE is wrong.
Yep, I changed it to both ca_ES.ISO8859-15 and es_ES.ISO8859-15 and made no difference.

Oops, now it's there

tks
--
pica

--vkogqOf2sHV7VnPd

From: =?iso-8859-1?B?YWxiZXJ0IGliYfFleiBzYW5haHVqYQ==?= <albertibanyez@hotmail.com>
To: lulus@biaix.org
Bcc:
Subject: noves velles, elles, elles....
Date: Mon, 13 Oct 2003 01:04:48 +0000

Eco,     eco,    eco,  co,  co..co...co...co...o.o.o.o oo.oo.oo.
Hi ha algú a l'altre banda o estic al 'planeta dels simis'? sol amb el
floquet, i la seva aixella tuberculosa...
Un dia d'aquests de segur que em trobaré amb el que quedà de la sagrada
familía; (a la terra prohibida de la Catagònia, vora l'oceà; diuen que s'hi
han vist les restes d' un monument mega-elíptic de singular bellesa contruit
per éssers de civilitzacions passades); deu ser això...despres d'un llarg
letargi a través de l'espai inter-celest-i-tal he retornat al mateix indret
de procedencia, convertit en paisatge lunar i desolador.... si no fos per
una crónica, una espurna d'esperaça que arribà ahir signada pen PICA,
(Persona Identificada Com Androide potser....) i jo pregunto ¿ com recollons
s'entra de nou a la virtualitat compartida???, eu canviat el correu o es que
no s'envien més bits d'informaciò.
Les úniques dades de que disposo són les d'un desalentador 5-3, a_viram si
ens posem les ales colla de garses....o haurem de venir a repartir llenya...
qui la busca la troba, la brega la verga i el que faci falta.

Ja ha començat la NBA, el master of the univers in the stars? (MBA  'Marc &
Bernat Administrators' altrement dit en referencia al draft d'aquesta
pretemporada o ' Millor que a Buenos Aires' pels escèptics...)
Doncs bè, per BsAs tot segueix igual de diferent, uns dies plou i els altres
fa sol i les bruixes patinen i el colectivo treu verí, el fútbol mou les
muntanyes i Maradona escombra tota la neu caiguda durant el llarg hivern.
Demà es 'feriado nacional', coincideix amb l'aniversari de l'astre, el mago
Diego,( no sè qui va ser primer si l'astre o el feriado) la meva teorìa es
que van convencer a en Diego perque canvies la seva partida de naixement per
tal de donbar-li un sentit al dia Festiu...
Es pronostica una pujada de temperatures, necesaria per restablir
l'equilibri global, a uns els toca patir el fred i als altres gaudir del
calor i els rodamons com jo compartir i jugar amb la bola del mòn, ara cap
aqui ara cap allì i anar amoldant el clima a les necesitats corporees...
Presisament demà arriben tambè els meus pares, disposats a escombrar-se mig
continent, el punt d'inici ,com no, Bs As, com si tinguessim telepatia,
venen al mateix lloc on jo estic, el que no saben és que aixo es immens, i
que poden trigar dos mesos en trobar-me...

La nova més significativa és que l'1 de novembre em mudo a un piset junt amb
dos alemanys i dos argentins al bell mig del barri de la BOCA, lluny dels
turistes i de les influencies europees. Es el primer barri que tinguè la
ciutat, construit per italians, encara preserva el color i l'activitat
frenetica de carrer, pero avui en dia te fama de ser la zona mès perillosa
de la ciutat, ja veurem... o ja veuran...Per que us feu una idea, allì es on
ve naixer i es va criar en Riquelme, (a on es va deprimir mès ben dit), i la
Bombonera està a dos cuadres i tres estables del piset, (potser ens farem
socis de Boca).
Tot i així el caseta és molt acollidora, té un patì compartit amb tres
altres cases, plenes de gent jove del mòn de la faràndula, fet que em
facilitarà les coses venint d'on vinc...
té tres ambients i deixà passar molta llum, una gran terrassa amb
possibilitats de inquivir-hi una piscineta d'aquestes portátils. L'hora
recomanada per sortir de casa es de 10:00 a 18:00h despres ningù t'assegura
res...i als taxistes se'ls borra el barri de la memoria.

Però necesito conèixer una altre realitat del país i canviar la monòtona
gastronomia...
1€ = 1pizza +1gasosa, 1€ = 1pizza +1gasosa, 1€ = 1pizza +1gasosa, 1€ =
1pizza +1gasosa,1€ = 1pizza +1gasosa  ,1 gasosa=1€ * 1pizza,  1pizza=1€ -
1gasosa,
1 gasosa+ 1€ + 1pizza= un robatori...+...=BOCA,
I els dies passen i l'any empeny i el nadal s'acosta, i el banyador segueix
mullat amb restes d'algues formenterenyes, i jo distret i enmig del pupurri
de nacionalitats que és la Residenacia Mayor, (120 en total), a una mitja de
una festa d'aniversari cada 3 dies,...inviable per realiitzar una Projecte
de Vialitat de Transit.
Bé nois per últim em posarè seriós i us demanaré un favor:
Els de BCN doneu-li un ùltim cigarret al floquet de part meva, i els
rodamons d'extraradis un porret al Papa, els dos blanquets més emblemàtics
de la nostra civilització que estan en les hores baixes...

Una abraçada a tots i a tota!

Entra de visita en las decenas de tiendas del nuevo MSN Compras. Compara los
precios antes de comprar. http://www.msn.es/compras/

--vkogqOf2sHV7VnPd--