Date:      Sat, 2 Feb 2002 12:48:24 +0100
From:      Bjarne Wichmann Petersen <nospam.nospam@mekanix.dk>
To:        freebsd-multimedia@freebsd.org
Subject:   Problemer med at logge =?iso-8859-1?q?p=E5?= NetBank

Hej

Da Roskilde Bank her i det nye år skiftede til en opdateret NetBank har jeg
ikke kunnet få adgang til NetBank.

Jeg har prøvet flere forskellige browsere som alle understøtter java,
javascript og SSL.

På min primære platform, FreeBSD, har jeg prøvet Netscape 4,79, Mozilla 0,97
og Konqueror 2.2.2. Og så IE 5.5 på Windows 2000, med alle servicepack etc.
implementeret. For IE 5.5 har jeg fulgt de anvisninger som var i Ofte
Stillede Spørgsmål.

Jeg kan fint hente forsiden på netbank, men når jeg fx. klikker
'Kontooversigt' eller andet, som kræver at jeg verificerer mig/logger ind,
får jeg ingen forbindelse. Fejlende er hhv:

Mozilla: "You cannot connect to web65.prod.bec.dk bacause of an unknown SSL
error (-12227)"

Netscape: "An I/O error occurred during security authorization. Please try
your connection again"

Konqueror: "Could not connect to host web65.prod.bec.dk"

IE: "Siden kunne ikke vises bla bla bla...."

Hvad er mit problem og hvordan løses det?

Mit brugernummer er 6160 1597158

Mvh
Bjarne Wichmann Petersen

PS: Opera kommer jeg ikke langt med. Enten er der en fejl i Operas
javascript-tolkning eller også benytter i jer af bugget javascript-kode.