Date:      Thu, 05 Jun 2003 20:13:29 +0200
From:      Philippe Sirugue <siruphi@freesurf.fr>
To:        "'freebsd-questions@freebsd.org'" <freebsd-questions@freebsd.org>
Subject:   SORRY commande "make" PARDON

Hello everybody,
Salut à tous,

thank you very much for all your quick answers to my question
merci à tous pour les réponses que j'ai eues, malgré mon hors sujet
remarquable

I do apologize, I did not notice that I was writing to a list (the email
was inside an html page so I thought I was writing to one person only)
pardon pour le dérangement, je ne pensais pas écrire à une liste, mais à
une personne qui avait mis son adresse de courriel sur son site

I have understood that freeBSD has nothing to do with Linux, I won't
disturb you any more, I do now have new places were to seek
je viens de comprendre que freeBSD n'a rien a voir avec Linux, je ne
vous embêterai donc plus, j'ai de nouvelles pistes de recherche grâce à vous

bonne continuation
best regards

Philippe