Date:      Wed, 16 Oct 2019 15:41:03 +0000
From:      "=?UTF-8?B?VMO8cmtpeWUgU2VybWF5ZSBQaXlhc2FsYXLEsSBCaXJsacSfaQ==?=" <info@tspb.org.tr>
To:        java@freebsd.org
Subject:   =?UTF-8?B?VENNQiDDlmRlbWUgU2lzdGVtbGVyaQ==?=

TSPB Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri

 B&uuml;lteni Daha İyi G&ouml;r&uuml;nt&uuml;lemek İ&ccedil;in Tıklayın
[http://track-2.track-my-url.com/1100D2460783|1100848fa230b5409a5c43b46ad451a694f3|11103821|0110470|10111630.html]TSPB
Birlikte Eğitim Mesleki Gelişim Eğitimleri

Eğitim başvurusu i&ccedil;in: www.tspb.org.tr
[http://track-2.track-my-url.com/0110L2460783|01103821|000122069|1110T.html]

&Uuml;yelik ve başvurularınızla ilgili sorularınız i&ccedil;in:
info@birlikteeğitim.org [mailto:info@birlikteeğitim.org]
ve ya aşağıdaki telefon numarasından bize ulaşabilirsiniz.

Eğitmen: Serpil Can-Serbest Eğitmen

Eğitim Tarihi: 4-5 Kasım 2019
Eğitim S&uuml;resi: 2 G&uuml;n
Ders Saati: 09:30-17:30

Eğitim &Uuml;creti: 720 TL (KDV dahil, kişi başı)

Eğitim Yeri: TSPB Av. Bedii Ensari Eğitim Salonu
B&uuml;y&uuml;kdere Caddesi No:173 1.Levent Plaza A-Blok Kat 4
1.Levent/İstanbul

Başvuru: www.tspb.org.tr
[http://track-2.track-my-url.com/0101L2460783|00113821|001022069|0111T.html]

TSPB Birlikte Eğitim
B&uuml;y&uuml;kdere Caddesi No: 173 1.Levent Plaza A Blok Kat4
Şişli-İstanbul
Telefon: 0212 280 85 67
info@birlikteegitim.org [mailto:info@birlikteegitim.org]
www.tspb.org.tr
[http://track-2.track-my-url.com/0100L2460783|11103821|10115892|0110T.html]

TCMB'nin işlettiği &ouml;deme sistemleri nelerdir?

TCMB'nin işlettiği &ouml;deme sistemleri hangi mevzuat
&ccedil;er&ccedil;evesinde &ccedil;alışır?

TCMB'nin işlettiği &ouml;deme sistemleri bileşenleri nelerdir?
Etkileşimleri nasıldır?

TCMB'nin işlettiği &ouml;deme sistemleri katılımcıları kimlerdir?
Aracı kurumlar bu sisteme nasıl dahil olurlar?

TCMB &ouml;deme sistemleri işletim kuralları nelerden oluşur?

TCMB &ouml;deme sistemleri mesaj yapıları ve işlem t&uuml;rleri
nelerdir?

TCMB &ouml;deme sistemlerinde katılımcıların yaptıkları kullanım
hataları nelerdir?

4-5 Kasım 2019 tarihlerinde "TCMB &Ouml;deme Sistemleri" eğitimine
bekliyoruz.

EĞİTİM KONULARI

TCMB &Ouml;deme Sistemleri Yasal Mevzuat

TCMB &Ouml;deme Sistemleri Bileşenleri (EFT-P&Ouml;S-EMKT-İHS)

TCMB &Ouml;deme Sistemleri Prensipleri

TCMB &Ouml;deme Sistemleri Katılımcıları ve
Y&uuml;k&uuml;ml&uuml;l&uuml;kleri

TCMB &Ouml;deme Sistemleri ve TETS (Takasbank Elektronik Transfer Sistemi)
İlişkisi

TCMB &Ouml;deme Sistemlerinde İş S&uuml;rekliliği

TCMB &Ouml;deme Sistemlerinde Mesaj Yapıları ve İşlem T&uuml;rleri

TCMB &Ouml;deme Sistemlerinde Doğru Mesaj Kullanımları

TCMB &Ouml;deme Sistemleri Kasım 2019 Ge&ccedil;isine İlişkin
Değişiklikler

Bu e-posta tarafınıza TSPB tarafından oluşturulan &uuml;ye
veritabanına kayıtlı olduğunuz i&ccedil;in g&ouml;nderilmiştir.Beni bu
listeden &ccedil;ıkar
[http://track-2.track-my-url.com/0101U2460783|1001848fa230b5409a5c43b46ad451a694f3|1011470|01013821.html]