Date:      Tue, 01 Mar 2005 18:37:24 +0100
From:      Eric Masson <e-masson@kisoft-services.com>
To:        Gary Jennejohn <garyj@jennejohn.org>
Cc:        freebsd-arch@freebsd.org
Subject:   Re: How about import mpd into base system?

>>>>> "Gary" == Gary Jennejohn <garyj@jennejohn.org> writes:

Hi Gary,

 Gary> Why? /usr/sbin/ppp supports PPPoE just fine and is already in the
 Gary> base.

Maybe because ppp(8) acts as a bottleneck because of kernel/userland
switching.

Another solution for fast pppoe support would be kernel pppoe as seen in
Net/Open.

Éric Masson

--
 Ceci était mon dernier message, quels que soient les messages suivants,
 je n'y répondrai pas car ce ne sont que des opinions.